AKHA Haber Ajansi Mersin Haberleri Zen Kız Öğrenci Yurdu, yeni döneme hazır

Haber : Akdeniz Medya Editör [Merkez - Mersin]
FaceBook ta paylaş

Zen Kız Öğrenci Yurdu, yeni döneme hazır


06.08.2018 09:58


Mersin’de geçtiğimiz yıl eğitim öğretim döneminde hizmete giren Özel Zen Kız Öğrenci Yurdu, yeni eğitim öğretim dönemine hazır.


Mersin -
AİLENİN YENİ ÜYELERİ BEKLENİYOR!


YKS sonuçlarının açıklanmasının ardından öğrencileri şimdi de tercih heyecanı sardı. Öğrenciler gidecekleri okulları, kentleri, kalacakları yurtları heyecan ve merak içinde beklerken aynı heyecanı Zen Kız Öğrenci Yurdu da yaşıyor. Geçen eğitim öğretim döneminde hizmete giren ve kısa sürede adından söz ettiren Zen Kız Öğrenci Yurdu, tüm hazırlıklarını tamamladı ve ailenin yeni üyelerini bekliyor.

HER ÖĞRENCİ AİLEMİZİN BİR ÜYESİ
Zen Kız Öğrenci Yurdu yöneticileri Nadir Emiroğlu ve Volkan Çalış, Medya Tanıtım Grubu ile bir araya geldi. Zen Kız Öğrenci Yurdu’nun deniz manzaralı terasında gerçekleşen toplantıda; bu yıl ilk kez üniversiteli olacak gençler ile geçen yılları Mersin’de geçiren öğrencilere ulaşmanın ve en iyi hizmeti verebilmenin yolları konusunda istişare yapıldı.
Tüm hazırlıkları tamamladıklarını kaydeden Zen Kız Öğrenci Yurdu yöneticilerinden Volkan Çalış, Zen Kız öğrenci Yurdu’nda kalan kız öğrencilerin rahatı, konforu ve güvenliği için tüm detayları düşünerek hazırlıkları tamamladıklarını ifade etti. Zen Kız Öğrenci Yurdu Yöneticisi Nadir Emiroğlu ise, yurtlarında kalan her bir öğrencinin ailelerinin birer ferdi olduğunu belirterek, “Ailelerin gözü arkada kalmasın” dedi.


Habere ait diğer fotoğraflar:



Bu haber toplam 165 kez okunmuştur.



Diğer Eğitim Haberleri


    SAHİLE YÜRÜME MESAFESİNDE   ( Eklenme Tarihi : 17.08.2018 15:22:53   -  Hit Sayısı : 98 )

    GÖZÜNÜZ ARKADA KALMASIN!   ( Eklenme Tarihi : 14.08.2018 20:03:43   -  Hit Sayısı : 131 )

    Zen Kız Öğrenci Yurdu, yeni döneme hazır   ( Eklenme Tarihi : 06.08.2018 09:58:47   -  Hit Sayısı : 165 )

  Gecikmiş konuşmanın nedenleri nelerdir?   ( Eklenme Tarihi : 26.07.2018 09:41:26   -  Hit Sayısı : 154 )
  SANATIN İYİLEŞTİRİCİ GÜCÜNDEN YARDIM ALIYORLAR   ( Eklenme Tarihi : 02.06.2018 18:05:25   -  Hit Sayısı : 203 )
  Akdeniz Akademi Ailesi Kayacı Vadisi’nde Buluştu   ( Eklenme Tarihi : 03.05.2018 12:39:34   -  Hit Sayısı : 220 )
  MEÜ'de 'Patent Faydalı Model Bilgi Günü 2018' Etkinliği   ( Eklenme Tarihi : 19.04.2018 10:03:04   -  Hit Sayısı : 261 )
  GMR Eğitim ve Danışmanlık Bir Kursu Daha Tamamladı   ( Eklenme Tarihi : 16.04.2018 12:43:19   -  Hit Sayısı : 297 )
  Kültür Koleji ALEN’s Hill’de Kahvaltıda Buluştu   ( Eklenme Tarihi : 14.04.2018 15:27:13   -  Hit Sayısı : 305 )

En Çok Hit Alan Haberler


    NEVAF KILIÇ GÜVEN TAZELEDİ   ( Eklenme Tarihi : 26.02.2018 09:42:50   -  Hit Sayısı : 2710 )

    İLKAY AKKAYA’DAN MÜZİK ZİYAFETİ   ( Eklenme Tarihi : 05.10.2017 13:29:05   -  Hit Sayısı : 2232 )

    OTOBÜS VERGİSİ SORUNU ÇÖZÜLDÜ   ( Eklenme Tarihi : 02.04.2018 11:26:48   -  Hit Sayısı : 1984 )

  KILIÇÇIOĞLU’NDAN REKTÖR YARDIMCISI YAŞAR’A ZİYARET   ( Eklenme Tarihi : 01.11.2017 12:10:40   -  Hit Sayısı : 1377 )
  Pedias Concept,FARK YARATIYOR   ( Eklenme Tarihi : 28.09.2017 16:25:27   -  Hit Sayısı : 1320 )
  Mersin’de Kadınlar Kararlı   ( Eklenme Tarihi : 27.04.2018 14:47:27   -  Hit Sayısı : 1292 )
  TAHİROĞLU’NDAN DÖVENCİ’YE TAM DESTEK   ( Eklenme Tarihi : 05.01.2018 11:46:03   -  Hit Sayısı : 1080 )
  Pozcu Koop. Bir Günlük Kazancını Mehmetçiğe Bağışlayacak   ( Eklenme Tarihi : 19.02.2018 09:29:35   -  Hit Sayısı : 1075 )
  OTELLERDE DOLULUK ORANI ARTIYOR   ( Eklenme Tarihi : 14.11.2017 11:32:07   -  Hit Sayısı : 1012 )